زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

شیرین زبون

1393/6/29 14:39
نویسنده : مامان اعظم
707 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شیرین زبون ما داره کم کم پر حرف تر از قبل میشه و الان  هم چند وقتیست که با سوال های مکرر اییـ     سییه از ما می خواد تا براش یکی یکی اسم وسایل  و ... رو بگیم.

چند روز پیش داشت بلال می خورد،بعد از خودش می پرسید اییـ  سیه و خودش جواب خودش رو می داد بَََُُِِ ب و کلی برا خودش ذوق می کرد.بوس

 

موبایل من رو میاره تا عکس ها رو یکی یکی نشونش بدم و اون هم همه رو برام معرفی کنه..ماما...بابا...ماما جی(مادرجون)  دایی و ...محبت

کفش هاش رو میاره و میگه پا...وساعت ها میذاره پاش بمونه و من باید با گریه کفش هاش رو  دربیارم.

تبلیغ رب زشک که از تلوزیون پخش میشه زودتر از تبلیغ خودش لیلی لی رو میگه...آرام

تبلیغ 40 50 رو خیلی دوست داره و با زبون خودش میگه پـــجا سیل.خندونک

دم خونه بابابزرگی که می رسیم کلی ذوق می کنه و نگه می کنه به من و با حالت سوالی می پرسه بابابزی؟؟؟سوال

پریشب بابایی داشت اسمس های گوشی من رو می خونددلخور که زهرا رفت  و گوشی رو گرفت و داد به من...حس مالکیتش داره کم کم رشد می کنه و تقریبا مواظب اسباب بازی هاشه...چادر من رو از مادر جون با حالت گریه گرفتو اومد داد به من که بگیرشزیبا

 

 

 

 

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

عاطفه مامان ستیا
29 شهریور 93 23:28
عزیزمممممممم بلال میخورد و از خودش میپرسید..خیلی باحال بودعسل خانوم بوسسسسسسس
مامان فاطمه سادات
30 شهریور 93 14:48
سلام خانمی به ما هم سر بزنین آپم نظر یادت نره
عاطفه مامان ستیا
30 شهریور 93 14:49
مرسی اعظم جون بابت راهنماییت
مامان امیرحسین جان
30 شهریور 93 23:40
ای سیه؟ این دخمل بلای خوشمزه است.
فریده
31 شهریور 93 9:06
دخترمون خوب زود به حرف آمده ، الهی زنده و سلامت باشه
مامان گلشن
31 شهریور 93 10:09
وااااااااااااای اااااااااااااااااااااااااااااای جون
مامان زکریا
1 مهر 93 21:52
ای جونم چقدر حرکات و سکنات این بچه ها مثل همه ماشالله داره خانومی میشه واسه خودش
مامان 3جوجه طلایی
2 مهر 93 13:06
وااااااااای جونم چه شیرین زبون دلم ضعف رفت برای دختر . که خوب دیگه البته نسیب ما از بچه دیگه بسه . یک محکم محکم از دستاش بکن . قربونش برم.
♥پرنیان♥مامان متین
2 مهر 93 13:16
ای دخمل نازززی..ماشالا بهت
مامان آویسا
2 مهر 93 20:42
بله خوب چه معني داره ديگران از وسايل ديگران استفاده كنند آويساي من يه سري خيلي رو وسيله هاي همه حساس بود كه خدارو شكر گزشت البته ته مانده هاش هنوز هست ببين خانوم با چه نيپي داره بلال مي خوره
زهرا
3 مهر 93 20:13
سلام وبتون عالیه زهرا کوچولو ام خیلی نازه به منم سر بزنید ..ممنون
زهرا
4 مهر 93 23:06
ممنون که اومدین
مامانی ساره
6 مهر 93 14:06
ماشاءلله به دختر گلمون که اینقدر شیرین زبونه
سمیه مامان اسماء کوچولو
7 مهر 93 11:22
ای شیطون
مامان متین
8 مهر 93 16:17
سلام مامان زهرا ممنون که وبلاگ محمد متین اومدید امیدوارم زهرای ناز زیبا ،و شیرین زبون و خوش لباس شما در سایه صاحب اسمش همیشه سلامت و تندرست باشه خوشحال میشم بازم به وبلاگ محمد متین سر بزنید
مامان اعظم
8 مهر 93 18:44
ماشالله عزیزم چه شیرین زبون شدی الان دیگه خیلی خوردنی شدی مامان اعظم جون زهرای عزیزو ببوسید
مامان زکریا
16 مهر 93 21:34
سلام مامان اعظم روز جهانی کودک رو به زهرای عزیزم تبریک میگم
گل اندام بانو
16 مهر 93 23:12
قربوووووووون شیرین زبونیاتون برم.النا هم ما رو کچل میکنه با پرسیدناش یه چیز که میبینه تند تند میپرسه چیه چیه
هانی مامان النا
23 مهر 93 3:10
الهی فدات دلم برای خوشگلیات ضعف میره خاله