زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا شیطون تر از همیشه

1393/7/28 22:53
نویسنده : مامان اعظم
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک من روز به روز شیطون تر و شیرین زبون تر میشه....

با چه همه مکافات تونستم این لوبیا ها رو جمع کنمخسته

اگه خودکار ببینه دیگه صبر نمیکنه ...دست و پا و دیوارر و همه چیز رو خط خط ی میکنه....این هم از صورتش

امروز عصر بازار بودیم که دیدم یک پیرمرد دست فروش از این فرفره های چوبی قدیمی داره...یاد بچگی های خودم افتادم و ازش یه دونه خریدم...دونه ای هزار تومندلخور

فک کنم اون موقع ها 50 تومن بود...یادمه تو بچگی که یکبار رفته بودیم مشهد یه  خانم دم مسافرخونمون میفروخت و من با کلی گریه زاری از مامانم پول گرفتم و رفتم ازش فرفره خریدم...

عالمی داشتیم واسه خودمونسکوت

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان ریحانه
29 مهر 93 0:38
وای عزیزم چقدر بچه ها شبیه همن یعنی کافیه نازنین شیشه ی حبوباتو ببینه دیگه ول کنم نیست که مامان بده به من منم یه زیر انداز میندازم با بیست تا کاسه و کوزه و قاشق بهش میدم هی از این ظرف به اون ظرف میریزه آخرشم با پرویی میگه مامان بیا خسته شدم خودت جمعش کن حالا یا من یا پوریا (داداشش) طفلی با غرغر که مامان این چقدر شلخته است و از این حرفها جمع مبکنه آخه بچم کارای خودشو یادش رفته منم کلافه میشم از دست کاراش اما کاراشون خیلی شیرینه
اقازاده
29 مهر 93 10:32
خواهر تازه اول این شیطونیاشونهیه ضرب المثل دارین شما کرمانی های عزیز که میگن باید دسته جوون را ..... برا من که همونطوره
مامان هانا و آریا
29 مهر 93 16:52
واااای مامانی منم از دست شیطونکام چند روز پیش نخود جمع میکردم از کف آشپزخونه ای جانم صورتش و ببین یاد صورت فسقلیام میفتم به خودشون رحم نمیکنن وقتی خودکارو ماژیک میبینن زهرا جونمممم
مامان فاطمه سادات
2 آبان 93 20:36
ای دختر شیطون خاله با دیدن عکس فرفره یاد گذشته ام افتادم واقعا چه روزای شیرینی بود
مامان فاطمه سادات
2 آبان 93 20:43
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان آویسا
3 آبان 93 8:04
عزيزم كلي شيطون شديا آخه به لوبياها چيكار داشتي؟ از حالا مي خواي آشپزي كني؟ فرفره ها يادش به خير
**مامان ایلیار**
3 آبان 93 12:33
سلام زهرا کوچولو، خوبی دختر ناز و شیطون بلا......... میبینم که مثل ایلیار من شما هم دستی توی خرابکاری داری
•♥مامان متین♥•
4 آبان 93 20:58
خدا صبرمون بده فقط ماشالا بهش
خاله ی مهربون
5 آبان 93 20:42
عزیزم چقد باحال خراب کاری میکنه
فریده
6 آبان 93 9:49
ببین صورتشو چیکار کرده !!!! مامان جون مواظب باش خدای ناکرده توی چشمش نزنه.
مامان فاطمه السادات
6 آبان 93 12:46
فرا رسیدن ماه محرم رو تسلیت میگم
مامان عليرضا
6 آبان 93 13:56
عزیز خاله چرا صورت نازت رو خط خطی کردی؟اگه خدایی نکرده میرفت تو چشمت چی قربون شیطونیات.مامانی ببوسش
مامان بهار
6 آبان 93 20:22
قربونه اون خنده هات(عکسه دوم)هزار ماشالله انقدر شیطونی.صورتشوو خخخخخخخخ
گل اندام بانو
8 آبان 93 14:29
وای مامانی تازه اول شیطونی هاشون هست.
عاطفه مامان ستیا
8 آبان 93 18:43
قربون این زهرای شیطووووووووون اخه نمیگی مامان اعظم چجوری اینهمهههههه لوبیارو جمع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان و بابای مانی جون
10 آبان 93 14:44
شیطون خانم صورتتو چرا اینجوری کردی خانم
مامان لیانا
17 آبان 93 16:42
ماشالا عزیزمممم چند وقت نبودم چه بزرگ و شیطون بلا شده..ای خدا منم اسیرم از دست این خودکار دست گرفتن لیانا و خط خطی در و دیوارر.انشالا سالم و سلامت باشن اشکال نداره ما هی پاک میکنیم..قدم نو رسیده هم مبارک باشه فکر کنم شما خاله فاطمه کوچولو هم هستید خاله شدنتون هم مبارک
اسما
22 آبان 93 20:42
ماشالاخانم شده برای خودش