زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

دلم تنگ شده براتون

1393/10/23 0:02
نویسنده : مامان اعظم
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان ها خوشکل...دوستان عزیزم..

دلم براتون تنگ شده خیلی زیاد...

منم معتاد این وایبر و لاین و ...این چیزها شدم....و عکس های زهرا رو اونجا میذارم...

زهرا خیلی شیطون شده...کارش به کار همه چیز هست...

کلی با دختر عموش جور شده باهاش حرف میزنه به زبون خودش البته...و امان از زمانی که ازش غافل شیم....

چند روز پیش بعد از این که از حمام آووردمش بیرون یه لحظه رفتم دنبال کارم و وقتی برگشتم با این چهره مواجه شدم

بعله دیگه خانم رفتن سر ژر لب بنده و ...نتیجه اش رو خودتون میبینید دیگه....

از همه دوستان ممنون هستم که به وبلاگم سر زدین و برام نظر گذاشتین....

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

آقا زاده
23 دی 93 0:16
مامان ریحانه
23 دی 93 0:45
عزیزم حالا حالاها در انتظار شیطنتای بیشترش باش تجربه ی مادری که یه روجک 3 ساله و نیمه داره
یزدی
23 دی 93 10:46
سلام خوشحال میشم به وبلاگ تازه تاسیس من سربزنید و نظرات ارزشمندتون رو بگید...یا علی..شما لینک شدید musicarzeshi93.blogfa.com
مامان زهرا
23 دی 93 11:20
سلام مامان اعظم دل ما هم برای شما تنگ شده بود ، ممنون که به ما سر زدید.
مامان بهار
23 دی 93 14:14
مامان روشا
24 دی 93 12:22
سلام ماشاالله به این دختر شیطون آخه خاله جون کی اینجوری رژ میزنه که توزدی فدات، عزیزم من تازه باوبت آشنا شدم اگه دوست داشتی شمام به ما سربزن
مریم مامان دیبا
26 دی 93 15:53
فدای این دخملی دلم براتون تنگ شده بود
مامان ندا
27 دی 93 11:48
سلام اعظم جون خیلی به وبلاگتون سرمیزدم ببینم آپ کردین یا نه..خوشحالم که اومدین دخمل ناز رو ببوسید مااز شما یادمون نرفته شما چطور؟
مامان لیانا
29 دی 93 1:35
به به اعظم خانوم بالاخره اومدن کجایید بابا دلم براتون تنگ شده بود..ماشالا زهرا خانوم شده قد شیده ...وروجک حسابی هم خرابکار شده ها...دیگه چی میشه کرد دخترا عاشق این وسایلن..امیدوارم دیگه زود به زود ب روز کنید وبلاگو..زهرا کلی منو ببوس
مامان فاطمه سادات
10 بهمن 93 12:28
من مامانی زهرا جون
مامان محمد پارسا
19 بهمن 93 0:15
عزیزممممممممممممم بوس برای خودت و شیطونیات