زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

عید فطر و گردش یک روزه

1393/5/14 0:33
نویسنده : مامان اعظم
321 بازدید
اشتراک گذاری

روز عید فطر با مامان جون و بابابزرگ و خاله هایمن رفتیم...به دامن طبیعت و روز خوبی بود....

شما هم کلی شیطونی کردی و هر چی دم دستت  می اومد رو می انداختی داخل جوی آب....

خیلی مواظبت بودیم...جدیدا خیلی علاقه به آب پیدا کردی و همه اش میگی أبــ

بعد از کلی شیطونی اینجوری خوابیدی....

 

مامان جون و خاله فاطمه و خاله فهیمه و دخترخاله زینب

 

 

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهديه
14 مرداد 93 1:34
ووووووووووش عسل خاله رو ببين....نازي عزيزم
مامانی ساره
14 مرداد 93 11:43
انشاءالله که همیشه به گردش و شادی باشین عزیزم
عاطفه مامان ستیا
14 مرداد 93 15:06
ماشالله به شما چه موهایی بستی خاله جوننننننننن
سمینا
14 مرداد 93 19:16
ماشالله هزار ماشالله چه بزرگ شده ها خیلی تو عکسها نشون میده که داره خانوم میشه
مامان لیانا
18 مرداد 93 1:06
عزیزم چه لذتی میبره خاله جون لب جوی نشستیو گذر عمر میبینی
goandam
18 مرداد 93 18:10
وای عزیزم چه جای باحالی خوش به حالتون ما که از گرما جایی نمیتونیم بریم.
مامان علیرضا
19 مرداد 93 20:39
چه جای زیبا و خوش آب و هوایی خوش بگذره و همیشه به سفر و شادی
زهرا و زکریا
25 مرداد 93 14:45
زکریا میگه : مامانی بچه هه مثل وزنه بردارا خوابیده
دکتر ناصری مشاور خانواده
23 شهریور 93 18:55
باعرض سلام خدمت مادران دل سوزاین مرزوبوم من افتخار میکنم در جامعه ای هستم که مادان ان با فداکاری واز خود گذشتگی به خانواده های خود عاشقانه خدمت میکنندبنده یه وبلاگ پزشکی ومشاوره ای را ه اندازی کرده ام جهت اگاهی خانواده های ایرانی جهت اگاهی .این وبلاگ هیچ توقعی ندارد وفقط میواهم هر روز بهتراز روز قبل به مردم خود خدمت صادقانه کنم بدون هیچ چشم داشتی. بنده وبلاگ پزشکی ومشاوره راه انداختم در جهت اگاهی خانواده های عزیز بدون هیچ گونه انتظاری . میگن هرکسی باید زکات علم خود را بدهد منم این گونه تلاش میکنم. خیلی خوشحال میشم بیایید به وبلاگ من ونظر خود را در جهت بهبود امور بدهید.باتشکر دکتر ناصری مشاور خانواده http://naserishahram35.blogfa.com