زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا از تولد تا 3 ماهگی

1392/9/18 0:14
نویسنده : مامان اعظم
249 بازدید
اشتراک گذاری

 

 این عکس رو همون روزهای اول خودم ازت گرفتم.همین که خندیدی منم زود ازت عکس گرفتم

 

 

این عکس ها رو خونه مامان و جون و بابابزرگی ماه رمضون ازت گرفتم

 

 

 

 

 

 

 

زهرا شب شیشهاین هم یه ژست مردونه از دخملی من.تو این عکس اصلا شباهت به دخترا نمیدی  گلم

 

زهرا کوچولو

 

 

 زهرا کوچولو

 

 

زهرا کوچولو

 

 

 

زهرا قبل از 3 ماهگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این عکس شب شیشه زهرا جونمه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

دنیای آموزش در دخملی شکلک
17 آذر 92 15:20
با افتخار لینک شدین............ راستی این عکسا رو تو کدوم سایت فریم گذاری کردین تا به نام خودتون تو دخملی شکلک معرفیش کنم
دنیای آموزش در دخملی شکلک
17 آذر 92 15:21
ممنون از محبتتون
مامان بهار مهرنگار
18 آذر 92 1:00
وووی این دخترو چه دوست داشتنی .انشالله هم نامش حافظش باشد.مامانی من دوست دارم بیشتر با هم اشنا بشیم اگر موافقی تبادل لینک کنیم.منتظر پیغامت هستم.
دنیای آموزش در دخملی شکلک
18 آذر 92 1:10
با افتخار ثبت شد به اسم خودتون ............ اعظم جان باز از این مدل کارا داشتی خبرم کن برا همه دوستان بزارم
مامان مینا
18 آذر 92 9:35
عزیزم ناززززززخدا حفظش کنه
مامان مینا
18 آذر 92 10:41
مامانی شمارو لینک کردم
مهديه
18 آذر 92 11:18
اوووووووخي نازي زهراجون ايشالا هميشه سالم وسرحال باشي خاله