زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

لباس عید زهرا

1392/12/25 13:50
نویسنده : مامان اعظم
272 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره موفق شدم برم بیرون و لباس برای زهرا کوچولو نازم بگیرم...

امسال هم که اولین  نوروز زندگی دختر گلمهقلب

بلوز و شلوار و سارافون براش گرفتم که امیدوارم خوشش بیاداز خود راضی

 

سارافونش رو فقط موفق شدم تنش کنم و ازش عکس بگیرم..مثل اینکه خوشش اومده ها...چشمک

انشاالله سال خوبی برای همه نی نی ها و مامانا و باباهای مهربون ایران باشهخجالتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامی پوریا
25 اسفند 92 15:14
چه لباسای نازی ...مبارکت باشه خوشگلم
اقا زاده
25 اسفند 92 15:18
الهی من بگردم دخترک نازتو که فقط 16 روز از پسرک من کوچولو تره دوست دارم تبادل لینک داشته باشیم اگه موافقید خبرم بدید و جالبه که منم ساکن یکی از شهرهای کرمانم پس میشیم همولایتیولی اصلیتم بوشهریه
مامان مینا
25 اسفند 92 20:16
ای جان عزیز دلمخاله جون لباسایه خوشگلت مبارک باشه ایشالا به سلامتی تن کنی
مامان هستی
26 اسفند 92 12:50
سلام ماهم خیلی دلمون براتون تنگ شده بود چه لباسای خوشکلی داری خاله جون مبارکت باشه چقه بهت میاد ماه شدی مشهد رفتید برای ما هم دعا کنید پیشا پیش عیدو بهتون تبریک میگم
مامان مانی جون
26 اسفند 92 21:45
به به زهرا جون چه لباسای قشنگی مامان جون واست خریده
اسماء
27 اسفند 92 0:05
زهراجونم لباسای خوشگلت مبارک.ایشالا به سلامتی تنت کنی
اقا زاده
28 اسفند 92 0:04
سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت. عیدت مبارک
مامان لیانا
28 اسفند 92 3:29
فدات بشم عزیزم چه لباسای خوشگل مبارکت باشه عزیزم دست مامان مهربون هم درد نکنه..انشالا سالی خوش همراه با سعادت و سلامت داشته باشید
گل اندام بانو
3 فروردین 93 0:16
وای چه خوشکلن مبارکت باشه عزیزم.سال خوبی هم داشته باشین.
فریده
6 فروردین 93 10:31
سال نو مبارک ، لباسای نو مبارک ، امیدوارم همیشه سالم باشی . سالی پر از شادی رو براتون آرزو می کنم.
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:28
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
وحيده
10 فروردین 93 0:19
سلام نميدونم ازمسافرت اومديديانه_‏!انشالله بهتون خوش كذشته باشه
مهديه
10 فروردین 93 16:56
سلام اعظم جون خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟مباركه لباس هاي عيد زهرايي.....سال نوتونم مبارك اشهههههههههههههه
هانی مامان النا
15 فروردین 93 19:03
مبارکت باشه خیلی بهت میاد دختر گلم
عمو احسان
27 فروردین 93 18:21
سلام مامان زهرا کوچولو مرسی که به وبلاگ برادرزاده ی گلم سر زدید البته تازه راه انداختمش و هنوز عکساشو رو کامل نزاشتم ولی به مرور زمان تکمیلش می کنم نه خواهش می کنم این چه حرفیه ... قدم زهرا کوچولوی استقلالی هم روی چشم ماست بازم مرسی