زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

تقدیم به همه مادرهای مهربون دنیا

1393/1/29 19:15
نویسنده : مامان اعظم
254 بازدید
اشتراک گذاری

 

میلاد حضرت زهرا و روز مادر بر همه ی مامانهای عزیز مبارک.هورا

 

انشاالله زود زودهمه مامان های منتظر نی نی هاشون سالم بیاد بغلشونمژه

و دعا می کنم برای اون دسته از دوستای گلم که انشاالله به خواست خدا زود زودنی نی  دار شن و از چشم انتظاری در بیانفرشته

و در آخر یاد کنیم از همهی مامان ها و مامان بزرگ های عزیزی که در بین ما نیستن و جاشون خالیه...با ذکر یک صلواتلبخند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فریده
30 فروردین 93 8:39
روز مادر و روز زن رو بهتون تبریک می گم ، امیدوارم سایه تون سالهای سال بالای سر زهرا جون باشه.
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 11:29
سلام....ممنون بابت زحمتت رفتم توسایتش بازم ممنون زهراجون و ببوس با اجازه من لینکتون کردم
فروشگاه اینترنتی جویبار شاپ
30 فروردین 93 12:41
سلام مامان ارمیا تپلی هستم خوشحال میشم که از فروشگاه اینترنتی من دیدن کنید و از این لینکی که بهتون دادم وارد سایت بشید با تشکر
مامان اسماء جونی
30 فروردین 93 15:52
مـادران پاکنـد، همچـون یـاسها گـوهـرانـی ، بهتـر از المـاسها قلبشان دشتی ز مهـر و عاطفه روحشان لبریز از، احسـاسـها روز زن و روز مادر بر شما مبارکباد
عاطفه مامان ستیا
30 فروردین 93 17:56
منم این روز قشنگو بهت تبریک میگم مامانییییییی
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 13:39
روزت مبارک