زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

طراحی تم کفشدوزکی تولد زهرا

1393/2/31 13:37
نویسنده : مامان اعظم
3,698 بازدید
اشتراک گذاری

     تصمیم گرفتم خودم تم تولد زهرا رو درست کنم...بنابراین با ایده گرفتن از سایت های مختلف نتیجه این شد که میبینید...گیج

  عدد تولد

             

قاب عکس برای تزیین

                         

اسم زهرا

               

یادگاری...

                        

 جعبه دستمال کاغذی

                      

دامن زهرا

                       

لیبل

                                                                                                                                      

کفشدورک ها

               

جعبه کادوی مامان و بابا

                            

هدیه مهمونمون

                           

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

اقا زاده
31 اردیبهشت 93 13:47
عزیزم یکسالگیت مبارک انشالله 120ساله شی
گل اندام بانو
31 اردیبهشت 93 15:26
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگیتان نور امید دمید را تبریک میگم.قدمهای کوچکش برایتان پر از خیرو برکت باشد.
مامان اسماء کوچولو
31 اردیبهشت 93 18:36
آفرین مامان باسلیقه
مامانی
1 خرداد 93 8:37
عالیه....خوش بحالتون وقتشو دارین من نمیتونم خودم بشینم کاراشو بکنم چون کارای اداریم زیاده ...نمیدونم چیکار کنم...فک کنم خیلی ساده برگزار کنم
مهربون(سمینا)
1 خرداد 93 14:35
آفرین اعظم با سلیقه خیلی خوبه ماشالله
مامان دیبا
1 خرداد 93 15:58
دست مامان باسلیقه و با حوصله ات درد نکنه زهرا جوووووووووون
گل اندام بانو
1 خرداد 93 16:40
کفش دوزک ها رو خودت درست کردی چه جوری؟خوشکل شدن
آذر اکبری
2 خرداد 93 12:34
سلام،ایشاالله دانشگاه رفتنشو ببینی،مبارکت باشه عزیزم
سمین
19 خرداد 93 1:23
سلام مامان مهربون وباسلیقه از پیام تبریکتون ممنون
♥نازنین♥
24 خرداد 93 18:21
سلام چقدر بچه ی نازیه بیا داش گل منم رو ببین
نامی
25 خرداد 93 10:48
زهرای ناز تولدت مبارک ایشالاه صدو بیست ساله شی