زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و صورت بابا

1392/10/2 23:59
نویسنده : مامان اعظم
253 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا جون ناخن های تیزی داری.منم هرچی اونا رو کوتاه می کنم فایده نداره.فقط کافیه اون ها رو بکشی روی دست یا صورت کسی.اصن صورت خودت رو هم خط خطی می کنیمژه

ببین صورت بابایی رو چیکار کردی.....

 

بعد اینکه این زخم رو رو صورت بابایی کاشتینیشخنددو روز بعد طی یه حرکت دیگه زخم رو هم کندی و ازش خون اومدنگران بی چاره بابایی چه بلایی سرش آووردی.

چند روز بعد تو اداره یکی از بابایی پرسیده بود ورتت چی شده.؟بابا هم گفته بود خورده به شاخه درخت.... .آخه دلش نیومده بود بگه دخملی اینجوریش کرده.

بابایی خیلی دوست داره عزیزه دلم

بوسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان پوریا جون
3 دی 92 15:56
سلام چه دختر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه خاله جون میتونم بپرسم که قالب هایی که واسه عکس ها گذاشتین از کجا پیدا کردین آدرسشون را به منم میدین
سارا مامان اهورا
3 دی 92 17:34
ای خدا از دست این وروجکا چیکار کنیم؟
مامان مینا
3 دی 92 19:38
ای وای دخملی چیکار کردیمامانی کارن منم خیلی زود ناخناش بلند میشه سعی کن زود زود کوتاهشون کنی
مامان سینا
4 دی 92 0:02
ای وروجک خااله
مامان پوریا جون
5 دی 92 0:14
سلام مامان اعظم ممنون که واسم مطلب گذاشتین اما یه سوال دیگه ای دارم این که میتوتن این قالب ها را روی کامپیوتر ذخیره کنم و بعدا استفاده کنم
مامان دیبا
5 دی 92 14:51
عزیز خاله چیکال کردی بلا بابا و مامان 2 فرشته ی مهربون زندگیت هستن عسیسم قدرشونو بدون دخملی ....... الهی چقدر این بچه ها معصوم و پاک هستن اگه هزار تا بلا هم سرمون بیارن دلمون نمی یاد اخم هم بهشون کنیم
مامان بردیا شیطون
11 دی 92 12:07
ای بلا چکار کردی
مامان بردیا شیطون
11 دی 92 13:13
با افتخار لینک شدین