زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و رانندگی

1392/10/9 13:02
نویسنده : مامان اعظم
228 بازدید
اشتراک گذاری

بابا رفته بود دم مغازه ایی کار داشت و چون هوا سرد بود من و شما از ماشین پیاده نشدیم.وقتی خسته شدم تو رو نشوندم رو صندلی بابایی .دخملی فک نمیکنی 6ونیم ماهگی زوده واسه ماشین سواری و رانندگی عزیز دلمقلب

 

 

بذار مامانی کارم رو بکنم حواسمو پرت نکنابرو

 

می خوام ببینم میتونم یک دستی هم رانندگی کنم یا نهخیال باطل

 

آره میشه ، من تونستمچشمک

 

نفسم،مامانی فدات شه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سینا
7 دی 92 22:14
ای جوووووووووووووووووووونم آدم دلش میخواد بخورتش
مامان مهيار
8 دی 92 1:07
ماشاالله به اين دخمل خدا حفظش كنه
سارا مامان اهورا
8 دی 92 8:05
ای جووووووووووووووووووونم قربون این راننده فسقلی برم من
مامان دیبا
8 دی 92 11:29
ووووووووووووووووووووووووووووووووووش فدای این دخمل تناز بشم من الهی چه راننده ایی بشی تو گل دخملی بوس بوس هزار تا
مهديه
9 دی 92 0:01
ووووووووووش جيگر خاله رو.اعظم اينجا بود ميخوردمشااااااااااااا....ماشالا
مامان بردیا شیطون
11 دی 92 12:06
قربون رانندگیت برم ما رو هم سوار میکنی.....
مامان مینا
12 دی 92 13:06