زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

نگرانی های یک مادر

1392/10/17 22:28
نویسنده : مامان اعظم
261 بازدید
اشتراک گذاری

 زهرا عزیزم چیزی که این روزا نگرانم می کنه دختر عززیزم.وزرن و رشد توست گلم....

این نمودار وزنته...

 

تنها نمودار نیست که نگرانی مامانی رو زیاد کرده.تو مهمونی ها و اینور و اونور دوستان و فامیل  هم میگن که چه دختر کوچولویی....

الان هفت کیلویی و کمبود وزن داری.این در حالی که وقتی بدنیا اومدی 4 کیلو بودی عزیزم.

ناراحت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامانی کسرا
11 دی 92 20:31
به به بوی آشنا میاد جان من اگه بخوای به این حرفای صد من یه غاز مردم توجه کنی که بچه کوچیکه وزنش کمه ... همینه که هست هرکی ناراحت نیگاه نکنه.... تمـــــــــــــــــــوم بچه نرماله،طبیعیه حالا چاق و گنده نیست !!!!! چه ویران کننده وارد شدم من!!!!!! به خاطر حرفای مفت مردم من اینقدر تو اون شهر اذیت شدم که اگه روزی روزگاری هم برگردم ایران دیگه نمیام کرمان زندگی کنم !!!!!!! نمیدونم چرا اینقدر با شما احساس خودمونی میکنم و درد و دلم واشه!!! ببخشید تورو خدا من اینقدرام سبک نیستم که هر جا سفره بازکنم و غر بزنم و نق بزنم اما یه جور یاد بد دورانی افتادم! بگذریم ممنون که به ما سر زدید از آشناییتون خوشحال شدیــــــــــــــــــــم البته باور کن اگه الان آدرس بدیم با هم فامیا یا قوم وخویش در میایم ماشالله به دختر خانم عزیز و دوست داشتنیتون! آهان راستی بچه کچل نیست رنگ موهاش چون خرماییه دیرتر از بچه های مو مشکی خودشُ نشون میده وااای دلم گل نرگس خواست تو این فصل همیشه خونه ما بوی گل نرگس میداد مامانم عاشق گل نرگس !
مامانی کسرا
11 دی 92 20:34
من هنوز نرفتم! میگم عکساتون چرا باز نمیشه واسه من ینی من نمیتونم ببینمشون! مثلا تو ماشین فقط یه عکس از زهرا جون هست بقیه load نشدن فک کنم مشکل از سایتیه که عکسارو توش آپلود میکنین خود سایت نی نی وبلاگ امکان آپلود عکس داره که اگه ازش استفاده کنی همیشه عکسا میمونه و همه میتونن ببیننشون! موفق باشی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
12 دی 92 0:10
سلام عزیزم ممنون به وبلاگ پسرم سر زدی خدا دختر نازت رو برات حفظ کنه عزیزم ببین عزیزم معمولا بچه ها همه الان وزنشون کمه سعی کن خودت رو زیاد ناراحت نکنی وزن بچه در یکسالگی باید 3 برابر وزن تولد بشه اگه به غذا بیفته و غذا بخوره خوب درست میشه نگران نباش راستی این پست من شاید بدردت بخوره بد نیست ازش استفاده کنی : http://totfarangi.niniweblog.com/p43.php
مامانی کسرا
12 دی 92 1:03
آره دیگه! سایته مشکل داره از همین سایت نی نی وبلاگ استفاده کنید وقتی قسمت گذاشتن عکسُ باز میکنید یه آیکون داره نوشته عکس روی کامپیوتر بازش کنید،عکستونُ انتخاب کنید بعد بزنید آپلود عکس! به همین راحتی عکسات هم همیشه واست تو قسمت عکسهای آپلود شده میمونن! در ضمن دمای سوئد هم الان سه درجه است!
مامان بردیا شیطون
12 دی 92 11:30
کمبود وزن نداره که اولش چون 4کیلو بوده اگه بر اساس اون پیش میرفت تپل میشد اما الان هم خوبه مرکز بهداشت چی میگه؟؟// غذاهای کمکی چی بهش میدی؟؟؟
مامان مینا
12 دی 92 12:59
نه عزیزم نگران نباش دختر باید باربی باشهشما روزی سه چهار وعده بهش غذا بده... کارن منم لاغره تپل نیست.....عزیزم قده زهرا جون چنده؟؟
مامان مینا
12 دی 92 13:09
نه عزیزم نگران نباش دخملمون ظریفهاصلا دختر باید باربی باشهکارن هم لاغره تپل نیست..شما روزی سه وعده غذارو بدهقد زهرا جون چنده؟/
عاظفه مامان ستیا
12 دی 92 13:30
سلام عزیزم به به عجب دخترماهیییییخداحفظش کنهخیلی خوشحال شدم که دخترامون تو یه روز به دنیا اومدن
مامان دیبا
12 دی 92 17:36
عزیزم نگران وزن نباش مهم سالم بودن و سرحال بودن دخمل نازت هست فکر خودتو درگیر این چیزا نکن و به حرف این و اون گوش نکن.
مامان سینا
12 دی 92 20:23
تو رو خدا نگران چی هستین هر بچه ای یه جوره اصلا نگران نباشید مهم سلامتیشه
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
14 دی 92 12:41
سلام عزیزم.مرسی ک به وبلاگ پسرم سر زدی. این نگرانیه همه ی ماماناست .انشالله دخمل نازت هم رشدش خوب میشه،البته باید بگم بعضی وقتا کوچولوها به خاطر مریضی یا در اومدن دندون ضعیف میشن انشالله زود با کمک شما تقویت میشه... عزیزم به حرف مردم هم اصلا توجه نکن،امیررضای من تو برگه ی سلامت خدارو شکر قد و وزنش بالاتر از نموداره و همیشه دکتر بهداشت میگه عاالی،ولی وقتی مهمونی جایی بریم بعضی ها میگن چه پسر لاغر و کوچولویی.آخه بیشتر قد کشیده تا تپل عزیزم تپل بودن که زیادش خووب نیس. مراقب کوچولوی نازت باش
مامان فاطمه
15 دی 92 16:57
چه دختر نازی اول از همه بی خیال حرف دیگران حتی پدر بزرگ و مادربزرگا نظر دکترش مهمه نه حرف مردم هر چی بیشتر نگران باشی و حرص بخوری کمتر میتونی بهش برسی
عاطفه مامان ستیا
15 دی 92 21:57
ما عکسای جدید از دخملی میخوایم
مامان اهورا
18 دی 92 16:53
عزیزم خودتو ناراحت نکن بچه ها همینجورین یه روز تپل میشن یه روز لاغر فقط تنشون سالم باشه