زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و اولین برف زندگی

1392/10/17 23:33
نویسنده : مامان اعظم
246 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا جون شکرت...بغل

بعد از 7 یا 8 سال این اولین باری بود که یه همچین برف سنگینی توی کرمان بارید هنوز هم ادامه داره و قطع نشده.صب که از خواب پا ششدم دیدم تمام زمین ها سفید شده و منم دیگه از خوشحالی خوابم نبرد و چون شما خواب بودی شال و کلاه کردم و رفتم حیاط.اداره ها هم تعطیل شد و بابا خونه بود اما چون سرما خورده بود تنها رفتم تو حیاط و یه آدم برفی درست کردم.خیلی حس خوبی بودچشمک

این عکس مال صبح زود که هنوز عمو نرفته بود سر کار

 

این عکس هم مال وقتیه که عمو رفتنیشخند

 

این هم آدم برفی که هنوز تو مرحله اولشه و خودم تنهای تنها درستش کردماز خود راضی

 

این هم شاهکار دست مامانه که بعد یک ساعت تموم شدخجالت

 

                                                  

                           

 

 

این هم دخمل گلمماچ

 

ببین فلاش دوربین عزیزمامان رو چشکلی کردهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سینا
17 دی 92 22:48
وااای چه ذوقی کردین این همه برف اومده خیلی آدم برفیه خوشکلی شده دست مامانی درد نکنه
عاطفه مامان ستیا
17 دی 92 23:51
عجب برفییییییییییییییییییییییییشنیدم جنوب همه جا برف اومدههههههه خیلی خوبه
مهديه
18 دی 92 0:07
به به بلاخره برف اروميه اونجام اومد...دعام مستجاب شد
مامان مینا
18 دی 92 13:01
خاله فدات بشه عروسکوای چقدر برف به چه آدم برفی خوشگلی
مامان اهورا
18 دی 92 16:53
واااااااااااااای چه برفی خوش به حالتون
میترا
19 دی 92 12:51
سلام خانمی مرسی به وبلاگ ما سر زدید دختر نازی دارید خدا برایتان نگه دارد بازم به ما سر بزنید و نظر بزارید