زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

از احوالات آدم برفی خونه ما

1392/10/18 23:23
نویسنده : مامان اعظم
291 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صب زود که آدم برفی رو درست کردم تا دیشب اینجوری شد...

یه کلاه داشت و دوتا چشم قهوه ای که با سنجد درستشون کرده بودم اما تاشب که بارش برف ادامه داشت همشون موندن زیر برف.نگران

امروز که دوباره رفتم سراغ آدم برفی تغییرش دادم و این شکلی شدنیشخند

                                                 

گفتم شاید نور آفتاب چشماشو اذیت کنه براش عینک آفتابی گذاشتمخنده


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان مینا
19 دی 92 0:11
چه باحال شده
مامان سینا
19 دی 92 0:53
خیلی قشنگ شده
عاطفه مامان ستیا
19 دی 92 17:47
چه آدم برفیهههههههههههه خوشتلی پس عکس دخملی کوووووووووو
مامان مهيار
20 دی 92 1:32
به به چه خوشگله ، خوش به حالتون ما كه امسال برف نديديم خوش باشيد
مامان لیانا
20 دی 92 7:43
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدین با اجازه لینکتون کردم
مامان لیانا
20 دی 92 7:46
ماشالا به زهرا خانوم ناز خدا حفظش کنه این عروسک کوچولورو..وای چقدر برف اومده حسابی کیف کردین
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 دی 92 7:57
سلام خوبید چه دخمل نازی خدا حفظش کنه به به چه برفی دارید شما خوش به حالتون چقدر حال میده تو این برفها آدم برفی درست کنید همیشه دلتون مثل برف سفید باشه وشاد باشید ممنون که بهمون سر زدید
مامان دیبا
22 دی 92 14:53
به به چه ادم برفی جیییییییییییگری!!!!!! چه تیپی زده! ولی به خوشملی دخمل نازتون نیست