زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و تلوزیون

1392/10/21 17:54
نویسنده : مامان اعظم
308 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی بعضی وقت ها که حوصله ات سر  میره و دلت می خواد کسی بغلت کنه...من میام و برات تلوزیون رو روشن می کنم تا یکم آروم شی تقریبا برنامه های تلوزیون رو دوست داری و نگاه می کنی از همه بیشتر اون هایی که آهنگین و رنگی هستن...می دونم که زیاد هم تماشای تی وی برات خوب نینگرانمنم زیاد برات روشن نمی ذارمچشمک

اینجا داشتی برنامه زنده باد زندگی کانال دو رو نگاه می کردی...اگه آقای خسروی بدونه که بیننده های کوچولوویی  مث زهرا هم داره چیکر میکنهنیشخند

همچنان محو تماشایی دخترمماچ

توی این عکس ها سرما خورده هم هستی تقریبا برا اولین باره که سرماخوردی نفسیلبخند

راستی یه چیز دیگه امروز عصر هم از بس محو تماشای تی وی بودی که هر چی من و بابا صدات کردیم متوجه ما نمیشدییول

یه دفعه من با صدای بلند گفتم.. پـــــــــــــــــــــــــــــــــخخخخخخخخخ .بعد چنان ترسیدی که گریه شدیگریه

فک کنم فوتبال پرسپولیس و یه جای دیگه بود.

بابایی هم من رو دعوا کردناراحتگریه

مامانی معذرت خوب من نمیدونستم که اینقدر رفتی تو عمق اون برنامه.آخماچ

دوست دارم عزیز نفسم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان هستی
21 دی 92 20:15
ای جان خاله جون زهرا جون شما یک روز از من بزرگتره
مامان سیدمهدی کوچولو
21 دی 92 22:10
سلام عزیزم خوشحالم از اشناییتونحیف این دخمل ناز نیست که مامانی ترسوندیش.ببوسش
مامان هستی
22 دی 92 10:48
ممنون خاله جون که پیش ما اومدی راستی خاله زهرا جون یکی از دوستای منه شما من رو دوست زهرا نمی کنید؟
مامان دیبا
22 دی 92 15:00
قربونه این دختر باهوش که اینقده مجذوب تلویزیون شده.... این همه زحمته این کوچولوها رو می کشیم اخرش هم باید هزار تا معذرت خواهی کنی که خانم ترسیده!! ولی واقعا شیرین هستن
مامان مینا
22 دی 92 15:16
عزیزدلمایشالا سرماخوردگیت زودی خوب بشهمامانی دیگه از این شوخیا با دخملمون نکن
عاطفه مامان ستیا
22 دی 92 16:01
الهی بگردم گناه داشتتتتتتتتتتتتمنم نمیذارم زیاد ستیا تی وی ببینه اماااااا عاشقه تی وی هست وبعضی وقتا چاره ای هم نیست
مامان لیانا
22 دی 92 16:45
الهییییی فدات بشم زهرا کوچولو چی میبینی خاله دخترم ه با دقت هم نگاه میکنه
فریده
23 دی 92 11:40
یه فضولی کنم !!!!!!!!! دکتر هلاکویی روانشناس کودک هست ، می تونی فایل های صوتی تربیت کودکش رو از اینترنت دانلود کنی ، این دکتر روانشناس می گه بچه ها تا دو سالگی اصلاً نباید تلویزیون نگاه کنن و بعد از دو سالگی هم فقط 20 دقیقه تلویزیون نگاه کنن . می گه باعث می شه تمرکز بچه ها کمتر بشه . و چیز دیگه ای که می گه اینه که ما احساس می کنیم آنها آرام تلویزیون نگاه می کنن در حالیکه ذهن اونا بسیار آشفته و درگیر می شه . البته ببخشید فقط خواستم چیزی که می دونستم رو بهتون انتقال بدم
مامان سینا
23 دی 92 22:45
قربونت بشم عزیز دلم چه با دقت هم نگاه میکنه
مهديه
24 دی 92 1:51
واي جيگرشو برم كه چه با دقتم نگاه ميكنهههههههاعظم اجي نميگي بچه زهر ترك ميشه دختر؟نكن ديگه
مامان آرینا
24 دی 92 15:49
مامان لیانا
24 دی 92 23:13
چرا وبلاگ زهرا جون روزها باز نمیشه ارور میده
مامان طاها
25 دی 92 19:41
الهی من فدای عروسم شم مادر زن خجالت نمیکشی عروس منو میترسونییی هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان اعظم
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگ زهرا اومدی.....دیگه نمی تزسونم خیالت راحت