زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و سرماخوردگی

1392/10/26 1:43
نویسنده : مامان اعظم
271 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سرمای این روزها کار دست دختر گلم دادو اون هم سرما خورده و الان یک هفته ای میشه که درگیره مریضیشه بعد آبریزش بینی سرفه های شبانه نمیذاره که راحت بخوابی نفسمنگران

دیروز سرفه های زیادت باعث شد ببریمت دکتر.ساعت 9و نیم شب رفتیم دکتر و گفت خدارو شکر گلوت چرکی نشده و برات شربت داد.

اما زهرای من،وقتی که وزنت کرد گفت 7 کیلو هم نداری و این در حالی که باید نه کیلو داشته باشی دخترمناراحت

خیلی نگرانم نمی دونم دیگه چیکار کنم عزیزم.داروهای سرما خوردگیت رو که خوردی و تموم شد می برمت آزمایش ادرار تا مطمئن شم عفونتت برنگشته بعد یه فکری می کنم دیگه...افسوس

 

همیشه شاد و لبت خندون باشه عزیزم

.تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد/وجود نازکت آزرده گزند مبادافسوسماچچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان هستی
26 دی 92 10:57
مامان جون ناراحت نباش بهتره که بچه چاق نباشه هستی منم هم 7 کیلو 4 گرم هست ... هستی از 4 ماهگی شیر وا زد و هم شیر خشک و هم سرلاک بهش میدم
مامان دیبا
26 دی 92 11:40
عزیزم ایشالا زود خوب بشی ناز نازی خاله امان از این سرما خوردگی ها که مامان ها رو بیشتر اذیت می کنه تا نی نی ها رو عزیزم براش بخور بزار معجزه می کنه دیبا که سرما خورده بود هم خیلی اذیت بود بینیش گرفته بود . با یه شب بخور خیلی بهتر شد.
مامان مینا
26 دی 92 12:55
ای خدا عزیزم نبینم مریضیتومامان جون بهش سوپ و غذا بده وعده ی غذاشو بیشتر کن....
عاطفه مامان ستیا
26 دی 92 14:46
اره عزیزم شیر خودمو میخوره...تاحالا بهش شیر خشک ندادم...غذای کمکیشو کی شروع کردی؟البته بچه ها باهم فرق میکنن شرایطشونم همینطور مثلا ستیا تا قبل هفت ماهگی که فقط شیر خودمو میخورد خیلی تپلتر بود یکی از دلایلش این بود که شیر من هم زیاد بود هم پرچرب...به هر حال اینا خیلی تاثیر داره...دکترش چه نظری داره ؟ آزمایش واسه عفونت ادراری داده؟
بابای مانی
26 دی 92 20:52
اصلا نگرانی نکنین بچس این روزا میگذره من خودم زیاد نگران مانی هستم ولی دکتر میگفت این مریضیا واسه همه بچه ها هست زهرا جونم انشالا زود زود خوب میشه
عاطفه مامان ستیا
27 دی 92 0:01
البته اینم بگم دختر همسایمون نزدیکه یک سالشه اونم 8 کیلو هست پس خودتو نگران نکن تازه دخملت باربیه دیگه ....چاق بشه خوبه؟؟؟؟
عاطفه مامان ستیا
27 دی 92 12:16
ایشالا که چیزی نیست گلم ولی خب آره یه آزمایش هم بدی بد نیست
فریده
27 دی 92 12:42
آرزوی سلامتی می کنم . امیدوارم زود زود خوب بشه . به نظرم پیگیری کن ببین چرا وزن اضافه نمی کنه حتماً دلیلی داره .
مامان سینا
27 دی 92 23:51
ایشالا زود خوب بشی عزیز دلم
بابای مانی
28 دی 92 13:19
زهرا جون چطوره حالش بهتره سرما خوردگیش خوب شده؟
مامان آرینا
29 دی 92 16:29
خیلی ناراحت شدم گلم امیدوارم همیشه سلامت باشی
مامان مینا
29 دی 92 19:45
زهرا جون چظوره؟//
مامان مانی
1 بهمن 92 13:33
الهییییای جونم... ممنونم این مدت که نبودم به مانی عزیزم سر زدین و جویای احوالش بودین.. ما زهرا جونو به دوستای مانی جون اضافه کردیم
مامان بهار،مهرنگار
2 بهمن 92 11:58
مهرنگار همیشه کمبود وزن داشته .هر وقت می برمش بهداشت تنو بدنم می لرزه.مریضم خیلی میشه ولی خدارو شکر بچه باهوشیه.هر بچه ای بجز نقاط قوت بعضی اوقات ضعف هم داره.اصلا به فکر وزنش نباش دخترمون مینیاتوریه شاید مثل ماهه من کلا دختر زریفی هست. انشالله سالم باشه و پاینده
مامان بردیا شیطون
2 بهمن 92 19:08
خـداونـدا ... بـه دل نـگـیـر اگـر گـاهـی زبـانـم از شـکـرت بـاز مـی ایـسـتـد . تـقـصـیـری نـدارد قـاصـر اسـت کـم مـی آورد در بـرابـر بـزرگـی ات لـکـنـت مـی گـیـرنـد واژه هـایـم در بـرابـرت در دلـم امـا هـمـیـشـه ذکـر خـیـرت جـاریـسـت ...!!!