زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

زهرا نفس مامان و بابا

زهرا و تولد هفت ماهگی و یلدا

1392/10/2 22:40
نویسنده : مامان اعظم
218 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان یلدات مبارک

چون شب یلدا شب تولد هفت ماهگی نفس مامان و بابایی هم بود تصمیم گرفتیم یه کیک شبیه هندونه برات بگیریم.

این هم عکسای نفسم زهرا جون

 

 

 

این هم بابابزرگه که خیلی دوست داره دخترم

 

چیه مامانی از گل های نرگس خوشت نیومده ؟؟؟؟


تولد هفت ماهگیت مبارک عسلییییییییی مامان و بابا

این هم عکس ژله ی اناره ک مامانی درست کرده

این گل های نرگس هم مال باغچه خونه بابابزرگیه.هر وقت رفتیمخونشون یه عکس از باغچه میگیرم و برات میذارم تو وبلاگت زهرا جون

 

 

 

 

دوست دارم عزیزم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بهار،مهرنگار
1 دی 92 1:21
عزیزم من عاشق نرگس و زنبق هستم ولی همیشه هدیه رز می گیرم. وووووووی خوش به حالت مامانی با سلیقه داری ،ژله انار خوش رنگ و جالب بود.خدا پدر بزرگتو حفظ کنه. عزیزم عمرت دراز همراه با دلخوشی باشد. دوست دارم
مامان دیبا
1 دی 92 23:33
سلام عزیزم یلدات مبارک چه دخمل ناااااااااااااازی داری خدا حفظش کنه 7 ماهگیت مبارک عزیزززززززززززززززم خوشحال می شیم یه سری هم به ما بزنین اگه اجازه بدین لینکتون کنم.
مهديه
3 دی 92 1:42
الهيييييييي مباركش باشهههههههههههههه
مامان مینا
3 دی 92 19:28
خوشگل خاله 7ماهگی و اولین یلدات مبارک باشه
مهربون
7 دی 92 23:18
مبارکت باشه خاله جونی.اعظم عروس شدنشو ببینی انشالا.همشون قشنگ بودن .